Welkom!

30 januari 2010

Welkom op onze reislog! We gaan deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis door Afrika.

Maandag 15 februari vertrekken we aan het begin van de avond vanaf Schiphol. Onze vlucht gaat via Frankfurt en dan meteen naar Addis Abeba, de hoofdstad van Ethiopië. Daar blijven we twee dagen, om donderdag verder te vliegen naar het noorden, naar Shire. Zie de kaart op deze website voor de locaties.

In het noorden van Ethiopië bevindt zich het project Grace Village waar we de eerste twee maanden zullen blijven. Wat precies onze werkzaamheden zullen zijn weten we nog niet, maar dat lezen jullie hier vanzelf! Kijk voor meer info over Grace Village op de website van Bridge to Light, de Nederlandse stichting. Zie de link rechts.

Als je automatisch op de hoogte gesteld wilt worden wanneer we een nieuw bericht hebben geschreven, dan kun je je aanmelden voor email notificaties. Je krijgt dan automatisch een mailtje zodra er weer iets te lezen is!

1. Jacoline Klomp:
    9 februari 2010
    Hoi Diane en Frits,
    Ik wens jullie een hele goede reis toe en blijf graag op de hoogte van jullie avonturen!!!Pas goed op jezelf en kijk goed uit.Diane we missen je wel hoor, inmiddels werken we weer op logeerhuis DE Overkant. Dat is wel weer erg leuk! Heel veel groetjes van,
    Jacoline
  2. Herman en Maaike:
    Hallo Diane en Frits,
    Wij wensen jullie een goede reis toe, pas goed op elkaar en geniet ervan!
    Liefs, Herman en Maaike
  3. GlasPolletjes:
    Hey FriDi,

Nog 1 nachtje slapen en even banjeren door de sneeuw...en dan is het zover! Heerlijk hoor, de reis gaat beginnen. We zullen heel lief kussen, niet te veel huilen en heel hard zwaaien morgen.

Liefs, Gerard en Alice
  4. GlasPolletjes:
    Hoi Frits en Dijane,

Kijk uit voor de olifanten in Afrika.

Een dikke kus van Thirza
  5. Gerard Hooijer:
    15 februari 2010
    Hoi Diane en Frits,

Heel veel succes daar. Geniet ervan en maak er iets moois van.
    Pas goed op jullie zelf.

Groetjes Gerard
  6. Catharina & Marinus:
    15 februari 2010
    Hey Frits en Diane,

We vonden het jammer dat we jullie vrijdag niet konden komen uitzwaaien. In ieder geval heel veel succes, een goede reis en tot weer ziens!
    Uiteraard horen jullie van ons als er een derde Nouwen ter wereld is gekomen!

Groeten, Catharina en Marinus