Diane met African look in achtertuin Tim en Kim

11 april 2010 - Gondar, Ethiopië

Diane met African look in achtertuin Tim en Kim

Deze foto werd gemaakt op 11 april 2010 in Gondar, Ethiopië.

1. petra,maud en joris:
    25 april 2010
    Hey lieve ome frits en tante diane,

Ik (maud) vind het erg lastig om jullie foto's te bekijken en jullie verhalen te horen van mama want dat komt omdat ik jullie zo mis! Maar stiekum op school vertel ik wel alles aan de juf en heb ik met de hele klas gebeden voor jullie want dat wilde ik graag! we hebben gevraagd of de Here Jezus goed op jullie wilt passen en dat Hij zorgt dat jullie weer snel en veilig thuis komen. We hebben ook gebeden voor opoe omdat ze gevallen was en dat Hij haar wil genezen. Morgen krijgen mama en marga de sleutel van het nieuwe huis en krijgen joris en ik weer een nieuwe kamer. Ik krijg heel mooi geel behang met vlinders en vogels en bloemen erop, dit heb ik zelf uitgekozen en oma gaat behangen! Joris krijgt geblokt behang met groen en grijs! Joris zijn feestje was erg gezellig maar er waren minder mensen dan op mijn feestje. We hebben allebei hele leuke kadootjes gekregen!
    Tante Diane en Ome Frits komen jullie snel weer naar huis want ook al zeg ik het niet tegen mama, ik mis jullie wel heel erg!!! heel veel lieve kusjes van Maud en Joris xxxxxxx;-(;-)