Terug naar huis...

Lieve mensen!

Terug naar huis?... ja, het is een feit. Sommige van jullie hebben misschien al gehoord van de situatie van Diane's oma, voor anderen is het nog nieuws. Het is een te lang verhaal, maar komt erop neer dat haar situatie zo slecht is op het moment dat we heel graag naar huis willen en bij haar willen zijn. De laatste bijna twee weken zijn we nog op Zanzibar geweest, maar hebben we continu in spanning gezeten en met de telefoon in de hand gelopen.

Via de blog willen we toch even iedereen laten weten dat onze reis erop zit en we nu druk bezig zijn om zo snel mogelijk een vlucht naar huis te boeken. Ondanks dat we om deze reden nu naar huis gaan hebben we een ontzettend mooie reis gehad en zijn we heel erg dankbaar voor alles wat we hebben mogen doen. Allemaal nog een keer ontzettend bedankt voor jullie reacties en het volgen van onze verhalen. En hopelijk tot snel in Nederland!

1. Fam. W. van Roekel:
    Beste Frits en Diane,

Sterkte met alles en hebben met veel interesse jullie reis via
    het weblog gevolgd. Jullie brengen heel wat "bagage"mee terug, wat heel verrijkend is, terwijl je je minder bedeelde medemens op allerlei manieren hebt kunnen helpen. Een hartelijke groet,
    Wim en Eefje van Roekel
  2. thea van de pol:
    Hoi Fridi,

Wat naar van oma, hopelijk kunnen jullie gauw een vlucht naar huis krijgen. Veel sterkte en een goede terugvlucht.
    Grzz. Thea, GJ en kids
  3. Brigitte:
    27 mei 2010
    Oh wat schrik ik hier van. Heb er namelijk nog niks van gehoord. Maar heel veel sterkte, hoor het nog wel van je toch???

Groetjes Brigitte en de kids
  4. Bas Klaver:
    Heel veel sterkte!

We zijn erg benieuwd naar de mooie verhalen.

Groeten!
    Bas en Sandra
  5. Bas en Plonie:
    Hallo Fridi,

Jammer dat op deze wijze een einde aan jullie reis gaat komen.
    Maar ook weer goed dat je je oma nog gaat zien en bij haar kan zijn.Er valt niets buiten de Hand van onze Hemelse Vader,ook deze dingen niet.
    Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk zien we jullie een keer in Veenendaal,19 Juni ga ik Plonie met mijn nicht naar Karin voor drie weken.
  6. Anna:
    Lieve Frits en Diane,

Wat een verdrietige blog, jullie zijn in onze gedachten.. Zijn zegen voor de terugreis, Hij heeft alles in Zijn hand. Heel veel sterkte voor nu en straks als jullie weer in Nederland zijn,

veel liefs Freek en Anna
  7. ans:
    27 mei 2010
    hoi ik had wel gehoord. dat ze een lichte hersenbloeding had gehad. en ik dacht dat het goed ging. hier schrik ik van. want ik wist niet dat het zo slecht ging. gr je tante
  8. Herman en Maaike:
    Lieve Frits en Diane,

Wat een vervelend einde aan jullie reis, maar de ervaringen houden jullie voor de rest van jullie leven vast. Voor nu wens ik jullie een goede terugreis en veel sterkte.

Ik heb met veel plezier jullie verhalen gevolgd.

Liefs Maaike
  9. Margreet:
    Ha Frits en Diane,

Wat naar zeg. Veel sterkte en succes met het regelen van de terugreis.

Groeten,
    Lieuwe en Margreet
  10. G.J. Huibers:
    28 mei 2010
    Beste Diane en Frits, we hebben het aardig gevold via het blog. wij wensen jullie een hele goede terugreis en veel sterkte met oma.

wij hebben met veel plezier jullie verhalen gevolgd.

groetjes GJ Huibers en Diana en kids
  11. Jet.:
    30 mei 2010
    Hoi Fri-Di,

Wat jammer dat de reis nu al beëindigd moet worden , ik hoop dat het desondanks de moeite waard was.
    heel veel sterkte met alles.

Groetjes Jet
  12. Gerco en Hanna:
    6 juni 2010
    Beste Frits en Diane

We hebben regelmatig op de site gekeken, en jullie ervaringen gevolgd , jammer dat de reis eerder is geeindigd, heel veel sterke met alles, en we hopen jullie snel te spreken.

Groeten Gerco en Hanna